wz

Areál Conect Praha s.r.o. Bubenská 14 P 7 Pneuservis Ruční mytí Autoservis Pronájem skladových prostorů Hlídané parkoviště Kontakt

 

 

Poslední aktualizace: 18.10.2006 10:23:21

Celková návštěvnost stránek

TOPlist

info.renault@email.cz

kontakt pro dotazy a připomínky čtenářů

tomas.vratny@email.cz

 

Odkazy na diskuse k problémům značky RENAULT

 

Renault Laguna II Grandtour - Příběh skutečného vozu

[ Hlasování ] Reklamace u Renaultu - Reportáž ČR1

Reklamovali jste zavady ...

Zkušenosti s Meganem Grandtour???

RENAULT versus ZÁKAZNÍK

Zkušenosti s autorizovanými servisy Renault

 

Autorevue.cz - Megane forum

Renault Club ČR - diskusní forum

http://megane-club.ru/forum (UA)

www.meganeownersclub.co.uk (UK)

 

Odkazy - bezpečnost dopravy

 

http://nehody.motobanda.com

www.chcizit.cz

www.nehody.cz

Fotky a videa z dopravních nehod

Jezdíte také bez připoutání?

Další důvod proč se poutat ! (videoklip)

Pokud nevíte proč jezdit s pásy?

Reklama oceněná na festivalu v Cannes

Lefortovo - tunel

Moskevský tunel smrti - video

Užitečné informace a odkazy  :)

 

 

 

 

 

www.ivankukamarade.cz

Rozbor našeho fotbalu

www.keepfalling.cz

Volný pád

www.4000.cz

Co by měl vědět každý parašutista :)

www.tandemove-seskoky.cz

Adrenalinu není nikdy dost

www.paracentrumcz.cz

Užijte si volný pád

http://filmovezvuky.fdb.cz

Věčné hlášky z filmů

www.rozzlobenimuzi.com

Vše pro chlapy

www.angryalien.com

Nemáte čas na kino? Užijte si za třicet vteřin

www.funny-games.biz

Internet Games - zábavné hry na internetu zdarma. Hrajte si online!

www.lupa.cz

Zpravodajský a informační server o dění na českém Internetu

 

w

 

 www.reklamace.vyrobce.cz                    www.reklamace.prodejce.cz

Jak reklamovat ?

NEVYVOLENÝ Renault MEGANE II

 

Quality MADE IN TURKEY

aneb "když ptáčka lapají, pěkně mu zpívají"

Tyto stránky mají informační charakter a v žádném případě neslouží k bezdůvodnému poškozovaní dobrého jména uvedených firem. 

Po dvou odvysílaných reportážích v Motožurnálu ČR1, se přístup zúčastněných firem více méně nezměnil. Takže vzkaz pro budoucí majitele vozů Renault je následující. Poměr cena/výkon v případě, že natrefíte na kus bez závad je dobrý. V opačném případě si připravte pevné nervy !!!

Na těchto stránkách naleznete zkušenosti jak s fungováním společností sdružených pod značkou RENAULT (ať již s prodejci, servisy či dovozcem), tak i zkušenosti se samotným vozem     RENAULT MEGANE II, ne příliš povedeně vyrobeným v roce 2005

Mé zkušenosti s vozem Renault MEGANE II,  po ujetí 20tis km

Confused auto stale utika doleva, jen jiz to neni tak vyrazne, mel jsem moznost jet jinym vozem
       Renault Megane a ma predstava o perfektnim stavu dostala trhlinu :(

Confused problem s kontrolkou airbagu, problem s kabelazi, problikava a sviti (opraveno)

Confused dira v plynu, po ranu me auto nakopava pri rozjezdu cca pri 2-2,5tis otackach (servis si nevi     rady, pry ochrana proti pretoceni studeneho motoru, jiz jednou cistena skrtici klapka bez uspechu)

Confused nepravidelny volnobeh, auto se na krizovatce klepe jak stary ratlik (servis)

Confused vuz neudrzi stabilni rychlost, je citit jakoby neco drhlo nebo jako kdyby doslo k mzikovemu vypinani zapalovani (pocit jako kdyby vam na kole drhlo lozisko  (servis)

Confused unik chladici kapaliny motoru (opraveno)

Confused praskani v okne - vymena stahovacky (opraveno)

Confused palubka drnci jako stary zebrinak (po vypreparovani plne igelitky molitanu z pod palubky je vysledek o 100% horsi nez predtim, servis resil jiz 4x bez uspechu)

Confused vymena vadneho ventilatoru, ktery se na poprve nepodarilo usadit spravne a zpusoboval hluk a vibrace, odstraneno na podruhe (opraveno)

Confused vymena bezp. pasu ktery se nenavijel, podruhe musel byt upraven posuv nebot se problem po nekolika mesicich objevil znovu (opraveno)

Confused piskajici brzdy, ve meste lahudka pro usi chodcu - dle vyrobce, obvykla vlastnost :(

Confused Při plném otáčení volantu se ozývalo ve sloupku nezvyklé křupnutí (opraveno)

Confused Kryt levého zpětného zrcátka, se rozpadl po několika týdnech užívání - sklopení - vadne vylisovano (opraveno)

Confused Nepravidelně nefunkční zadní stěrač - vymena ridici jednotky (opraveno)

Confused vadne cd-radio (opraveno, vymena se povedla na ctvrty pokus)

Confused spatne slicovani karoserie, dvere (opraveno)

Confused smrdi klimatizacee i kdyz probehla behem prohlidky udajne kontrola a vycisteni (servis)
 

RENAULT KVIZ , na který zřejmě nikdy odpověď nedostanu ...  :(

Dle vyjádření RENAULT ČR jsem požadoval opravu vozu, což servis učinil.  Zde je k dispozici dokument, že nemluví až tak docela pravdu.

a samotný KVÍZ ......

* Vyjádření soudního znalce  zde
* Vyjádření prodejce  zde

* Vyjádření vedoucího servisu RC Zličín
Táhnutí vozidla do levé strany Vám vždy potvrdím. Stojím si za svým stanoviskem, tzn. vozidlo při naší společné zkušební jízdě (je to již dost dávno) prokazatelně po přejetí nerovnosti a v rychlosti do cca 60km/h směřovalo na levou stranu.

* Vyjádření redaktora Motožurnalu ČR1
Pan Vrátný dal auto opravit ještě do dalšího servisu, ale ani tam mu vůz opravit nedokázali. Teď je možná správný čas na to říct, že jsem s vozem Tomáše Vrátného jel. Auto opravdu hodně táhne do leva. Nezáleží ani na sklonu silnice. Prostě levá vpřed.

* A na závěr vyjádření technického oddělení Renault ČR
ezkoumána geometrie vozidla, shledána odpovidající normě, s ohledem na přání a trvale stížnosti zákaznika proveden nad rámec obvyklé péče (původně uvedeno preventivní, po týdnu korespondence bylo toto slovo vypuštěno) zásah - výměna pružin předního pérovaní.


Proč se Renault (technické oddělení) tak vehementně brání napsat, že se jednalo o vadný díl? Odpoví mi někdy někdo na tuto otázku? Asi ne!

Dokumenty a záznam části korespondence s Renault ČR a prodejcem AUTO FREIBERG  http://www.reklamace.vyrobce.cz/scan.htm

Podobné zkušenosti majitele vozu RENAULT LAGUNA II

 Renault Laguna II Grandtour - Příběh skutečného vozu (klikni)
 

Z propagačních materiálů firmy RENAULT:  Nový Megane je jedním z mála vozů, který byl sestaven za pomoci technologie na samé hranici lidského poznání. S vozem Nový Megane se stáváte privilegovaným řidičem. Objevíte vůz s vlastnostmi, jaké jste si doposud neměly ani možnost představit!
Více se dozvíte v reportážích ČR1 - MOTOŽURNÁL

2. reportáž ČR1 - Motožurnál

Prodali vám autozmetek?

Každému z Vás se určitě čas od času podaří něco, z čeho má pak jaksi výjimečně dobrý pocit. Zmiňme pár příkladů z pracovního života. Obchodní zástupce domluví velmi výhodný obchod. Kuchaři se povede připravit věru delikatesní jídlo a lékaři třeba náročná operace, a tak bychom mohli klidně pokračovat docela dlouho dál.  Také nám v Motožurnálu vyjde čas od času něco, na co jsme pak obzvlášť pyšní. Jako velmi povedené bychom mohli označit třeba reportáže o potížích majitelů nových aut. Dnes se k tomuto tématu vrátíme - nejen proto, že mělo u vás velký ohlas.

 > pokračovat (text a mp3 záznam)

1. reportáž ČR1 - Motožurnál

Levotočivý Mégane!

Zdroj: Motožurnál

Spousta lidí stále bere nákup vozu víc citem než rozumem. Prostě se zamilují do určitého modelu a je to. Ti šťastnější si ho koupí. Ani je nepadne si předtím zjistit dostupné reference, jak na prodejce, ke kterému jdou, tak na model své značky. Když auto funguje jak má, je to vlastně jedno. Když ale začne zlobit, všechny další nepříjemné okolnosti situaci ještě dále zhoršují.

Srdce většiny posluchačů Motožurnálu prostě bije pro určitou značku. Pro jednoho neexistuje jiná než škodovka, další si myslí, že kromě Fordu není auto, jiný se ohlédne jen za Alfou Romeo, srdce dalšího patří třeba značce Subaru. > pokračovat (text a mp3 záznam)

Všem zájemcům o vůz Renault Megane II, doporučuji navštívit i tyto diskusní stránky anglických uživatelů .... :(
 
 
 
Výběr z diskuse a dopisů na téma RENAULT
 

Dobrý den,
velice chválím Vaše stránky, doslechl jsem se o nich v Motožurnálu 23.3.2006
Jsem majitelem vozu Renault Megane Grandtour 1,5 dCI od května 2004.

závada č.1. - výměna celého motoru. Po ujetí 1000 km se motor uvařil. Byly zjištěny póry v bloku motoru kudy se ztrácela chladící kapalina.
Renault ČR jmenovitě pí Kroužilová se zasadila o rychlou opravu. Bylo nám bezplatně zapůjčeno náhradní vozidlo.

závada č.2. - výměny snímače vnitřní teploty.

závada č.3. - výměna kloubu va dveřích řidiče.

závada č.4. - oprava řadící páky, rezonance ( i zvukové) při čtyřce. Při této opravě byl zjištěn únik oleje z převodovky. Rezonuje stále.

závada č.5. - oprava řadící páky podruhé, rezonance ( i zvukové) při čtyřce přetrvávají. další pokus servisu se nepodařil. Ovšem byl jsem upozorněn, že závada je způsobeny chybně namontovaným zamykáním zpátečky. Toto se ukázalo jako nesmysl a pouhá nepodložená výmluva.

závada č.6. - oprava řadící páky potřetí, rezonance ( i zvukové) při čtyřce přetrvávají. i tento pokus nebyl úspěšný. A to se
opravy zúčastnil specialista z Renault ČR z Prahy.


Tyto opravy prováděl servis Auto Koutek Vratislavice n/N. po dobu oprav jsme si museli zaplatit pronájem náhradního vozu. Veškerá komunikace s Renault ČR bezpředmětná.
Následoval pokus o vrácení či výměnu vozu. Ovšem prodejce Auto Freiberg odmítá nést zodpovědnost za neschopnost servisu Auto Koutek. A servis Auto Koutek není kompetentní k odstoupení od smlouvy.

závada č.7. - oprava řadící páky počtvrté, rezonance ( i zvukové) při čtyřce přetrvávají. Vozidlo bylo předáno do Auto Freiberg. Oprava rezonance zabrala přibližně 30 min. Bylo zjištěno, že nebyl nad kulisou řadící páky pryžový kryt.

závada č.8. - kompletní výměna tyče řízení vč. kloubů.

závada č.9. - kompletní výměna alternátoru. Auto bylo odtaženo do servisu Auto Koutek Vratislavice n/N

závada č.10.- poškozené rozvody. Servis Auto Koutek Vratislavice n/N provedl předešlou opravu tak dobře, že naše vozidlo bylo opět odtaženo po jednodenním ježdění. Při výměně alternátoru byl použit špatný klínový řemen který po roztřepení poškodil motor.

závada č.11 - pootočené vačkové kolo na hřídeli. Tato závada následovala těsně po předešlé opravě

závada č.12 -kompletní výměna lišty nad zadní SPZ. Nesvítí. Údajně shnilé kontakty v liště

závada č.13 - nesvítí blinkr. Nikoliv prasklá žárovka. Servisem museli být - předpruženy - kontakty

závada č.14 - Vrzající opěradlo sedadla řidiče. Tato závada se projevuje od začátku. Ovšem pokaždé když je vůz v servisu se údajně tato závada neprojevila. ( to je pech)

A na závěr??? Hrůza, neschopnost, šlendrián, lži, nespolehlivost, nekvalita....
Jediný klad je vzhled vozu.

Josef Pluhař
Jablonec nad Nisou

Ahoj kolego,
mám Megane II 1,5 dci privilege. Po 20 000 km začaly drnčit plasty. Vozidlo bylo několikrát s touto závadou v servisu vždy něco vylepily, ale bohužel bez úspěchu. Dnes mám najeto 90 000 km a závada je odstraněna. Nachal jsem vyměnit přední okno poškozené kamínkem a je klid.
 Další závady, které tě čekajíL
 - ťukání od přední nápravy, ale není to tyčkama stabilizátoru, je to v tyčkách řízení patrně špatná konstrukce
- reklamoval jsem poškrábání hlavice řadící páky po 20 000 km 
(odpověď generálního importera RENAULT opotřebení, kupte si jiný model)
- pískání řízení neodstraněno
- smrdí klimatizace neodstraněno
- stěrač zadního okna při dešti přestává někdy stírat
- střěšní okno drnčí výměna vydrželo to 20 000 km a drnčí znova
- objednal jsem si 3-dveřového dostal 5-ti dveřového.( nic jsem nepřiplácel !!!)  
- začíná škubat motor v nízkých otáčkách
- výměna žárovky v hlavním reflektoru je horor
Tak to jsou mé zkušenosti s vozem Renault Megane II a Renaultem. Už nikdy víc!
Ahoj Pavel Hamr

Takze skusenosti s LAGUNOU po 20 tisic km:

1) osobny dojem - laguna je pohodlny smejd
jazda je pohodlna a prijemna, vnutorny priestor velmi dobre dizajnovany prijemny ako obyvackova pohovka  z hladiska jazdnych vlastnosti je podvozok ale uplne nevhodny na akukolvek sportovejsiu jazdu (toto nepovazujem za problem a vedel som o tom pred kupou auta. neviem je mozne vyrobit podozok pre sportovu obyvackovu pohovku)
2) dlhodoba spotreba 8.4 litra - dupem na to viac  a hlavne jazdim ovela viac po meste (a zima tiez nieco spravila) - takze je podla mna stale dobra spotreba
3) v aute to vrzga a praska - hlavne palubovka (bolo v servise, a je to podla nich o.k.)
4) palubny pocitac bol uz dva krat zblbnuty a auto bolo kvoli nemu dva krat v servise ("preprogramovali")
5) vonkajsia obrysova lista na zadnych dverach odpadava (pri poslednej navsteve s pocitcom mi technik po tom pobuchal a skonstatoval, ze je to na dlhsiu opravu, a ze na to teraz nema cas... nastastie je to v zaruke)
6) v kufri odpadavaju niektore casti kobercoveho oblozenia (este som to v servise nestihol ukazat)
7) zopar krat vypadli niektore reproduktory a za nejaku dobu zase zacali hrat (vadna kabelaz vymenili v servise)
8)auto jemne toci dolava (podla servisu je to o.k.)
9) na dialnici nad cca 130 km/h velmi silne pocut fucanie vetra hlavne pri vodicovi - to zacalo nedavno cca mesiac dozadu (este to nebolo v servise)
10) studeny motor ma vykonovu dieru a nepravidelny zaber (podla servisu o.k.)
11) ventilatory su dost hlucne (hlavne na 2 stupen, 3-4 uz nepridaju velmi hluk iba trochu vykonu) (podla servisu o.k.)
12) praskla mi ziarovka stretavacich svetiel po cca 5 mesiacoh od kupy auta (vymenil som si sam)
13) vnutorne protislnecne roletky odpadavaju z drziakov (dva krat opravene aspon podla servisu, ale odpadava to stale)
14) zamok zadnych dveri (kufor) velmi tazko zapadava, a treba riadne buchnut dverami (bolo v servise, a podla nich je to o.k.)
15) zadne dvere hned v prvy tyzden po kupe auta boli zaseknute a kym som prisiel do servisu tak sa "odsekli" - potom sa tym v servise uz nezaoberali
16) motor okolo 2500 otaciek robi divny zvuk, ktory sa priebezne meni - zacal okolo 10 tisic km ako cvrkanie, a pri 17 tisic km presiel do jemneho dunenia
17) 1. stupen ide zaradit velmi tazko, ak sa pomali pohybuje auto (do cca 10-15 km/h) a na dvojke to samozrejme este vobec netaha
18) suma sumarum - sukromne by som si renault nekupil, sluzobne prezijem  aspon ze ma tolko bezpecnosti

 

Zdravíčko všem
Rád bych se připojil k diskuzím o Renault Megane II.
Auto využívám jako služební s motorem 1.5 dCi 5dveř. Auto je v tuto chvíli 15 měsíců staré a má najeto 90 tis. Problémy mám od začátku a pokud se snažím nepřehánět každých 14 dnů jsem v servisu. Chvála bohu všechny náklady řeší firma ale......
Když jsem si, jako malý kluk, jel do servisu na Zličín pro nové auto byl jsem překvapen jelikož design tohoto vozu je bezkonkurenční. Výbava, jako 8 airbagů, klimatizovaná schránka a všichni asistenti jsou v ceně. Bohužel nechápu jak u renomované firmy, která má podíl i na japonských autech, může kvalita zpracování být tak UBOHÁ! Nemluvě o přístupu servisu kdy se člověk v telefonu doví " zavolejte mi zítra teď s vámi nemohu hovořit".
Celá story začala výjezdem ze servisu, kdy při cca rychlosti 110 km v hodině začaly pískat PZ dveře jako by nebyly dovřené. Následovalo nefunkční zadní okno, pak přišla výměna turba, prasklé gufero mezi převodofkou a motorem, asi 6x výměna reproduktorů, výměna řídící jednotky, nefunkční zadní stěrač, samovolně prasklé přední světlo atd. Jednou si auto samo v podzemních garážích rozsvítilo světla, takže vybitá baterie. Dále nefunkční klika u dveří řidiče, sem tam nejde otvírání zavazadlového prostoru.
Malý výčet problému za rok provozu a mimochodem to foukání se ozývá stále, to renault prostě neumí opravit ani nijak odstranit. Perličku na závěr: při výměně turba v servisu nevyměnili hadici od turba až dodatečně po prasknutí, které vzniklo ( moje doměnka ) propadnutím nářadí, které tam servis nechal Smile)) a to myslím vážně, technik povídá " jéje a tydle mygnetické klíče se nám pořád ztrácej".
V naší firmě jezdí cca 150 vozů Renault Megane II a takových příběhů by bylo na knihu.
Kolega při jízdě na služební cestu dopadl takto - při jízdě auto samo začalo zrychlovat jako by se zasek plyn, Dan tedy neváhal a automobil ostavil, bohužel motor na neutrál sám točil naplno až daleko do červených otáček a chcípnout motor u tohoto vozu bohužel není možné, jak všichni víme, dokud vůz nestojí a nemá volnoběh. Celá story skončila zadřením motoru. Chyba? Za vše mohlo pokažené turbo, které do motoru tlačilo olej, ten pak vyvolal tuto reakci.

Takže pokud si vyberete toto vozidlo, myslím že budete nadšeni jak z jízdních vlastností tak designu a vybavení vozu, bohužel si připravte spoustu času peněz a nervů na dodělaní vozu nebo poprodejní servis.

Myslím že slušné firmy jakmile zjistí vady stahují svůj výrobek nebo kompenzují zákazníkům jejich pochroumanou důvěru.

Jak sem již psal auto je služební proto mně tolik netrápí soudy a vymáhání nákladů za opravy ale vím, že s touto značkou již nikdy nechci mít nic společného.

RomPec

PS: Předtím jsem jezdil na Thalii 1.5 dCi a zkušenosti mám stejné takže fandím tureckým Renaultům.

Závidím pánové bezproblémové vozy?                                                                                 Ja im teda nezávidím lebo to majú ešte "relatívne" Laughing nové vozidlá. Môj názor na RMII - všetki typy - škoda vyhodených peňazí. Ja som ho kupoval za 3/4 miliona SK a v slabsej výbave - nemá bixenony, intel. kartu, sklap. zrkadla, tempomat a a a - radsej som mal v tej dobe kúpit ojazdeného bavoráka a urcite by som neprerobil.
- keď boli nové pneu /17 palcove/ tiež netahalo dolava, ale ked sa ojazdili mierne taha dolava - prezujem nové zimné 195 - auto v "pohode" netaha,
- buchanie riadenia pri vytočení na obe strany neriesim
- licovanie v norme
- diera v plyne - už som si zvykol
- trasenie motora - záhadným sposobom zmizlo pri poslednej zárucnej prehliadke - nereklamoval som to, opravili sami od seba mozno ani nevedia ako,
- pískanie brzd - neriesim i ked to lezie na nervy - za chvilu výmena platničiek,
- zadná náprava odskakuje dolava ako splasena krava,
- chvála bohu nezateká, preto nejdem na zvolavacku - vymena zadneho okna, az ked praskne Rolling Eyes
- len sa utesujem, že vo vozidle nič nehrkoce - zatiaľ........
- slabo navijajuce sa bezp. pásy - po poslednej oprave som si vsimol, ze pri vodicovi pas silnejsie pritahuje k sedadli, ale navija sa stale rovnako t.j. na hovno - nereklamoval som to - "opravili" sami
Okrem toho som mal tieto závady:
- povolená výfuková sústava - inak prave pred 2 dňami som si všimol, že je znovu povolená,
- prasknutý systém radiacej paky,
- nefunkčná jedna cievka - vymenili vsetki 4 - asi vedeli preco,
- v ramci "akcie" mi davali do prednych dverí bovdeny - pokazili tlacitka na dverach pri vodicovi - vymenené, ale už to nie je ono,
- presne po pol roku po vymene cievok - odisiel snimač otáčok vačkového
hriadela,
- v tom case strasne rany od predneho kolesa/dedukoval som, ze gulovy cap / nakoniec to boli predné torzne tyče Rolling Eyes v tom čase najazdene cca 30000 km - na skoro nove auto "parada" - mal som R 1996 naj. vyse 150000 km a ani som nevedel, ze existuju nejake torzne tyce.

Proste sa frantikom tieto vozidlá nevydarili a aj napriek tomu, že o tom vedia ich nadalej predávaju a zakaznikov oblbuju lebo tieto závady sa stále opakuju a preberaju majitelmi renaultov a nie len na tomto fore.
Ja tomuto vozidlu vobec neverim a kazdu chvilu cakam ktorá kontrolka sa zas rozsvieti STOP alebo SERVICE. Tato krava ma asi 5 riadiacich jednotiek a niektore by mali riadit chod motora - mne sa vsak viac zda, ze
je naprogramovana nato, aby po urcitom case nieco odpalila hlasila poruchu, aby mali v servisoch džob.
Ja som bol s tymto autom tiež spokojny, ale len do hranice najazdenych cca 10000 km, potom som uz bol v servise / nechtiac /znamy zákaznik.
Niekto si povie a preco to teda nepreda? Pretoze po tych "velkolepych akciach renaultu",/vedia, ze predavaju smejdy/ ked ich teraz predavaju po 400.000,-Sk sa mi to neoplati atd atd atd

Novym majitelom nechcem brat radost z noveho auta, aj ja som bol rad, ale potom to pomalicky upadalo ..............nech Vam to jazdí.........

 

 

a další zkušenosti můžete najít např. na diskusních forech

www.auto.cz

www.autorevue.cz

 

 ... trochu odlehčení na závěr, nevím jestli by Sněhurka volila i podruhé stejně ?  :) 

videoklip (2MB) ke stažení zde

 

 

 
 

 

 

 

 

 

 

 

   

 

 
 
 

 

 
 
 

 

NAJ.sk

 

 

 

 

 

enault renault CR auto freibergrenault renault CR auto freibergrenault renault CR auto freibergrenault renault CR auto f


Aktuálně: Servis proběhl, pokud by ale někdo věděl, jak se zbavit protivného drnčení a rachtání palubní desky, které neodstranil servis ani na čtvrtý pokus, budu rád a každou radu či zkušenost uvítám.(Při předposledním zásahu byla z palubky odstraněna plná igelitka molitanových kostek. Zřejmě tam nebyly nadarmo!)Bohužel, co zásah, to změna k horšímu. Zřejmě to bude tím, že plastové části nevydrží a nové už tam nikdo po rozebraní nedodá :(
 
 
      
 
      
 
 
 
 
 
 
 
 
o PREVENTIVNĚ !!!

Diskuse

 

 

 

 

On-line kamery a dopravní situace